У листопаді в Україні вступили в силу нові правила авіаперевезень, які містять ряд важливих нововведень, як для компаній, так і для пасажирів.
Згідно з новою редакцією, затримка рейсу більш ніж на 48 годин тепер прирівнюється до його скасування, за яку авіакомпанія повинна виплатити кожному пасажиру по 250, 400 або 600 євро (в залежності від тривалості рейсу).
При цьому в Державіаслужбі уточнили, що скасуванням рейсу не вважається, якщо змінений аеропорт прильоту або вильоту в межах однієї адміністративно-територіальної одиниці.
Торкнулися зміни і перевезення ручної поклажі. Раніше пасажири могли брати на борт жіночі або чоловічі сумки, папку для паперів, верхній одяг, жакет, парасольку або тростину. Тепер безкоштовно в літак дозволяється проносити тільки дитяче харчування, дорожню люльку для дитини віком до року, дитячу або інвалідну коляску, милиці та спеціальне обладнання для людей з обмеженими можливостями. Все інше авіакомпанії можуть дозволити або не дозволити брати в салон безкоштовно на свій розсуд.
Ще одним важливим нововведенням стало те, що тепер самі авіакомпанії можуть встановлювати час закінчення реєстрації. Раніше правила не дозволяли перевізникам припиняти посадку раніше ніж за 15 хвилин до вильоту, але тепер кожна компанія сама може встановлювати цей час.
Також в нових правилах скасовано вимогу до авіакомпаній безкоштовно переносити рейси пасажирам, котрі запізнилися, якщо їх запізнення пов’язане з затримкою попереднього рейсу іншої авіакомпанії.
Крім цього Державіаслужба вирішила ускладнити процедуру отримання компенсації з авіакомпанії. Раніше багато пасажирів користувалися для цього численними онлайн-сервісами, які від їхнього імені за певний відсоток домагалися виплати грошей. Тепер представник пасажира повинен надати оригінал довіреності від нього і копію його паспорта.